tc-crew.darkbb.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Si ta fshijmė njė fajll kur nuk na lejon Windows-i?

Shko poshtė

Si ta fshijmė njė fajll kur nuk na lejon Windows-i? Empty Si ta fshijmė njė fajll kur nuk na lejon Windows-i?

Mesazh  3gp' Wed Nov 26, 2008 12:37 pm

Si ta fshijme nje fajll (skedar) kur:

Windows says 'file access denied'.
Windows-i thote 'qasja e fajllit refuzohet'.

'File in use' error.
'Fajlli ne perdorim' gabim

Can't delete a file (insert cryptic reason).
Nuk mund te fshihet fajlli

Rebooting doesn't help delete the file.
Rikycja nuk ndihmon per ta fshire fajllin.

Related link: http://www.softwarepatch.com/software/moveonboot.html
Linke rilidhes: http://www.softwarepatch.com/software/moveonboot.html

Can't delete a file in Windows? Here's what to do...
Nuk mund te fshini fajllin ne Windows? Ketu eshte cka duhet te beni ...

Despite all its quirks, Windows does do some things for a good reason. Some files need to be locked down when they are in
use, otherwise you risk damaging the file or harming the Operating System.Unfortunately Windows XP seems to be plagued by files that cannot be deleted. These are frequently simple files like videos (AVI), MP3s or other seemingly harmless files. You try to delete the file, Windows waits a few seconds before announcing that access is denied, the file is currently in use and cannot be deleted. However, you know it's not in use and you just want it deleted.

Pavaresishte nga te gjitha keto lojra fjalesh, Windows-i i bene disa gjera per arsye te mire. Disa fajlla nevojitet te jene te mbyllur kur ata jane ne perdorim, perndryshe ju rezikoni per ta demtuar fajllin ose demtoni Sitemin operativ. Fatekeqsishte Windows XP duket se eshte i ndieshem ne fajllat qe nuk mund te fshihen. Kjo eshte shpesh here fajlla te thjesht si video (AVI), MP3 ose sic duket fajlla tjere te parrezikshem. Ju provoni ta fshini fajllin, Windowsi prit disa sekonda para se te shpall ate qasja refuzohet, fajlli eshte momentalishte ne perdorim dhe nuk mund te fshihet. Megjitheate, ju e dini se nuk eshte ne perdorim dhe ju deshironi qe ta fshini ate.

If you have encountered this problem, here is a step-by-step process for trying to purge the files you can't delete. It starts with the basics for Windows XP and moves on to more involved tricks. The process will work for all recent Windows releases, but Windows XP has been causing the most the problems, so we will focus on it. Please note: we are assuming that the file is not crucial to the operation of Windows - deleting important system files can cause havoc.
Nese ju hasni ne kete problem, ketu e keni nje proces hap-pas-hapi per te provuar me e shly fajllin te cilin nuk mund ta fshini. Fillon me bazen per Windows XP dhe leviz ne shume teknika te perfshira (se di a e perktheva mire). Procesi do te punoj per te gjithe Windowsat e realizuar qe jane te fresket, por Windows XP ka shkaktuar shume probleme, pra ne do te fokusohemi ne te. Ju lutemi vini re: ne jemi duke pretenduar se fajlli nuk eshte kritik ne funksionimin e Windows-it - fshirja e fajllave te rendesishme per sistemin mund te shkaktoje kerdi (kaos- me te ra prej sistemi).

Is the file in use? It sounds obvious but it happens. If it is being used or open, close the file and the application that opened it. For example, if it is a Word document, close Microsoft Word.
If the file was opened in an application (and subsequently closed), but the program is still running, try quitting the program. Windows will lock a file because the application hasn't yet released it. This is not always Windows fault and can be the fault of the program.
A eshte fajlli ne perdorim? Tingllon kuptueshem por mund te ndodhe. Nese eshte ne perdorim ose i hapur, mbyll fajllin dhe aplikacionin qe e hap at. Per shembull, nese eshte nje dokument ne Word, mbylle Microsoft Wordin. Nese fajlli ishte i hapur ne nje aplikacion (dhe me pas mbyllet), por programi eshte ende duke u ekzekutuar, provo me ndal programin.Windows-i do ta mbyll fajllin sepse aplikacioni ende nuk e cliruar ate. Kjo nuk eshte gjithmone faji i Windowsit, mund te jete faji i programit

If the file is an AVI, in particular a DivX AVI, try renaming it and then deleting it. DivX files don't get on very well with Windows XP and sometimes renaming the file can trick Windows into releasing it.
Reboot your PC and don't start any programs. Go directly to the file and delete it.
Nese fajlli eshte nje AVI, me hollesishte nje DivX AVI, provo me riemeru ate dhe pastaj fshije at. DivX fajllat nuk gjenden mire me Windows XP dhe shpeshhere riemerimi i fajllit mund te jete trike qe Windowsi ta liroj ate. Rikyq PC-in tuaj dhe mos starto asnje program. Shko direkt te fajlli dhe fshije ate.

In Windows Explorer, switch to View-Details and then select View-Choose Details. Uncheck everything except the file name. This stops Windows XP trying to read the file - this problem affects many video, audio and graphics files.
Still no luck? OK, here is the best trick of all. Most sites give you cryptic Windows registry and DOS commands to remove a file, but the answer is so much simpler. Get a copy of MoveOnBoot. It's free and this simple tool allows you to Move, Copy or Delete files before Windows can lock or alter the files. The changes are made to your hard drive before Windows starts, hence it requires a restart of your system after you give MoveOnBoot its instructions. There are no messy boot or DOS commands, just a simple 3-step process.
Ne Windows Explorer, shko te View-Details dhe pastaj zgjedh View-Choose Details. Uncheck te gjitha (ato qe jane te zgjedhura i ben te pazgjedhura) perveq emrit te fajllit. Kjo e ben Windows XP-in qe te ndaloj se pruvari per ta lexuar fajllin - ky problem ndikon ne shume video, audio dhe fajlla grafike. Akoma pa fat? OK, tani nje trik me te mire nga te gjitha. Shume sajta ju japin juve regjistra te fshehta te Windowsit dhe DOS komanda per te larguar fajllin, por pergjigja eshte sa shume e thjeshte. Merre nje kopje nga MoveOnBoot. Eshte fale dhe kjo vegel e thjeshte ju lejon juve per ta levizur (move), kopjuar ose fshire fajllin pare se Windowsi ta mbyll ose ndryshoj fajllat. Ndrrimet jane bere ne hard diskun tuaj pare se Windowsi te startoj, prandaj eshte e nevojshme nje ristart i sistemit tuaj parase ju ti jepni instruksione per MoveOnBoot. Ketu nuk boot te cregullt ose DOS komanda, vetem nje proces i thjeshte 3 hapesh.

Step 1: Locate the name of the file that is causing your problems.
Hapi 1: Gjej emrin e fajllit qe po shkakton problemin tuaj.

Step 2: Decide if you want to copy, move or delete the file.
Hapi 2: Vendos ne se deshiron ta kopjosh, levizesh ose fshish fajllin.

Step 3. Choose a destination for moving the file, or a new file name for the rename option (this option won't appear if you are deleting a file).
Hapi 3: Zgjedh destinacionin per te levizur fajllin, ose emrin e ri te fajllit per opcionin riemero (ky opcion nuk do te shfaqet nese ju jeni duke e fshire fajllin).

Click OK to confirm you want to process. The nice thing is that the program doesn't make you reboot straight away. It's a good idea to reboot ASAP, but if you are in the middle of something and want to wait, the program will simply run next time you start Windows.
Kliko OK per te konfirmuar procesin qe deshironi te procesohet. Gjeja e mire eshte se programi nuk do te rikyq sistemin. Eshte ide e mire per ti bere rikyqje ASAP-i, por nese ju jeni ne mes te dickafit dhe deshironi te presni, programi thjesht do te ekzekutohet heren tjeter kur ju e startoni windowsin.

If the file reappears again (check its creation date to ensure it is being recreated) and you can't make it budge, you may have trouble with spyware or a virus on your system (don't overlook the possibility it may also be an important system file). In this case you should get a good spyware removal program to scan your system.
Nese fajlli rishfaqet perseri (kontrollo daten e krijimit per tu siguruar se eshte rikrijuar) dhe ju nuk mund ta luani nga vendi, ju mund te keni problem me spyware ose virus ne sistemin tuaj (mos e mbishiko sepse ka mundsi te jete nje fajlle i rendesishem i sistemit tuaj). Ne kete raste ju mund ta marrni nje program te mire per ti larguar spywarat duke e skenuar sistemin tuaj

You are here: Can't delete a file in Windows XP? Here's the simple way to delete the file and remove the access denied error.
Ju jeni ketu: Nuk mund ta fshini fajllin ne Windows XP? Ketu eshte nje metode e thjeshte per ta fshire fajllin dhe per ta larguar gabimin qasja refuzohet

Download-oni programin shume i thjeshte per te punuar dhe e provova sipas procedurave tre hapeshe me larte:
http://www.softwarepatch.com/network...-security.html

P.S. - Jam mundu me perkthy sa kam dite me i ndihmu disa qe kane problem me anglishte, nese kam shkretu najsen ju lutem me permisoni.
3gp'
3gp'
Webmaster
Webmaster

Numri i postimeve : 211

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Mbrapsht nė krye

Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi